Söndag

var visst en vilodag idag, vilket kan vara rätt bra med tanke på att dom ändå kör 12 pass i veckan stack till sjukan för att kolla upp min handled som jag har haft problem med sedan jag jobbade på bobe tape, gick ju upp igen som det brukar när jag körde mitsar. läkaren trodde det ledband eller vad det heter som går under lillfingret vid armen och upp som hade fptt sig en reva eller nått, fick en massa piller och att jag skulle vila en vecka får köra mer med högr arm då och mer sparkar då istället hehehe :) allting, piller, läkar undersökning och rönken gick på ca 300svenska kr, vilken var riktigt billigt, gick oxå väldigt snabbt

Kommentarer
Postat av: Magnus Sundberg

Var lite försiktig med thailänska piller. Mejla gärna innehållsförteckning till mig om den är läsbar.

2009-06-08 @ 11:02:12
Postat av: Niklas

ok, jag gör det ikväll då



fick dom på sjukhuset, men jag skickar den infon jag kan, måste dusha nu och sen in i stan

2009-06-09 @ 08:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0