Landade på Legacy Gym

Fy fan vad varmt det är här, inte så många grader visst, runt 30c men är som en ångbastu, känns som där är mycket fukt i luften, svårare för syreupptagningen verkar det som, gick av från planet i Ubon och frös eftersom dom hade AC på 10grader eller något rakt in i en het ångbastu, fy fan :P ringde peter som redan var och tränade på legacy och tog sedan taxi dit och möttes på plats där kört mitt första pass i morse, kändes helt ok tills man satte på handskarna och började slå och sparka på mitsarna, när man väll blev trött så återhämtades jag mig inte, blev trött sen känn det som man inte får tillräckligt med syre grabbarna här sade att det skulle ta någon vecka för att kroppen skall vänja sig så jag får ta det till dess och hoppas det stämmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0